Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě

Nesedí Vám oblečení? Nelíbí se Vám produkt? Ze zákona máte právo na vrácení zboží do 14ti dnů bez udání důvodu. Vrácení zboží samozřejmě umožňujeme a stejně tak umožňujeme ZDARMA výměnu velikosti nebo dodání jiného produktu z naší nabídky! Druhé poštovné nehradíte! Dopravu vyměněného zboží k Vám hradíme my. 

Jak to funguje?
Zboží jste povinni nám vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na naši doručovací adresu (prodejna Mom & Kids, Višňová 569, 28924 Milovice nad Labem). Zboží lze zaslat i přes Zásilkovnu, na adrese prodejny je výdejní místo. Zvolte tedy při odeslání zásilky prodejna Mom Kids na adrese Višňová, Milovice. Zboží nezasílejte na dobírku, nejsme povinni jej takto převzít. 

Zboží můžete zaslat přes Zásilkovnu s naším vratkovým kódem: 97670748
Jak to funguje? Pokud nechcete vyplňovat žádné údaje a chcete zásilku zaslat rovnou k nám, stačí použít výše napsaný vratkový kód. Ten nadiktujete obsluze na podacím místě Zásilkovny. Zásilka přijde rovnou k nám na prodejnu. Do zásilky je nutné přiložit jen vrácené zboží a formulář pro vrácení. Ten je ke stažení ZDE
Doprava ve výši 79 Kč Vám bude odečtena na dobropisu. Upozorňujeme, že dopravu Vratek nehradíme! Vratku hradí zákazník. 

K vrácenému zboží doporučujeme přiložit:

  • kopii dodacího listu, faktury nebo jiný doklad prokazující koupi zboží;
  • písemné vyjádření o odstoupení od smlouvy (na našem formuláři nebo jinak) a zvoleném způsobu vrácení peněz. Pokud jste platili online, platbu vždy vracíme stejným způsobem - tedy přes platební bránu!

Nepředložení některého z výše uvedených dokladů nebrání kladnému vyřízení vašeho odstoupení od smlouvy dle zákonných podmínek.

  • Kdy dostanete zpět své peníze?

Veškeré přijaté peněžní prostředky vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Berte však na vědomí, že nejsme povinni vrátit vám peníze dříve, než nám vrátíte zboží nebo prokážete, že jste nám zboží odeslali.

Vedle kupní ceny máte i nárok na vrácení nákladů na dodání zboží k vám. Jestliže jste však zvolili jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který je na webovém rozhraní nabízen, vrátíme vám náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jakým jsme je přijali (pokud nám do deseti dnů od odstoupení od smlouvy žádný jiný nesdělíte a nevzniknou vám tímto žádné další náklady), nebo způsobem, jaký budete požadovat.

Náklady spojené s odesláním vráceného zboží na naši adresu hradíte vy, a to i v případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

  • Co když bylo vrácené zboží poškozené?

Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.

Pokud zjistíme, že vámi vrácené zboží je poškozené, opotřebené, znečištěné či částečně spotřebované, odpovídáte nám za toto snížením hodnoty zboží.

  • Kdy od smlouvy odstoupit nelze?

V souladu s § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit mimo jiné od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které jste z obalu vyňali a z hygienických důvodů jej není možné vrátit. 

A to:

  • potřeby osobní hygieny (manikúry, hřebínky, zubní kartáčky, nosní/prsní odsávačky, prsní/poporodní vložky, hygienické poporodní kalhotky, jednorázové pleny apd.)
  • zboží v uzavřených/zatavených hygienických obalech (po otevření balení) - typicky dudlíky, kojenecké láhve, atp.
  • použité/vyzkoušené odsávačky mateřského mléka, dudlíky, kojenecké láhve

...jedná se o zákonnou výjimku kvůli ochraně veřejného zdraví.

Dále není možné odstoupit od smlouvy v případě nákupu na IČO nebo DIČ. V případě nákupu na firmu nejste spotřebitelem, ale obchodníkem.  

Máte-li jakékoliv další dotazy, ozvěte se nám! Jsme tu pro Vás!